kaikki sähköisen tai manuaalisen taloushallinnon palvelut, peruskirjanpidosta aina räätälöidyn kokonaisjärjestelmän toimittamiseen
alaan liittyvä konsultointi (mm. kirjanpito, verotus, budjetointi, tulosennusteet tai liiketoimintasuunnitelma)
aktiivisena toimijana muistutamme sinua ajankohtaisista asioista, kuten laki- ja asetusmuutoksista sekä tärkeistä aikatauluista
suunnittelemme ja hankimme yhdessä sinulle toimivamman taloushallintojärjestelmän ja -ratkaisun
Sähköisen taloushallinnon työkalut ja käyttöympäristöt
Toimiva taloushallinto edellyttää nykyisin yhä enemmän tietoa it-järjestelmistä ja tarjolla olevista sovelluksista. Käytössämme olevan palvelinympäristön ja ohjelmistojen avulla räätälöimme kanssasi juuri oikean ratkaisun tarpeisiisi. Käyttöympäristö ja ohjelmistot integroidaan osaksi tilitoimistotoimintoja, mikä mahdollistaa yrityksesi ajan tasalla olevan taloudellisen tilanteen seurannan. Ohjelmisto- ja palvelinympäristön vuokraus merkitsee mm. ajansäästöä, kun ohjelmistot päivitetään automaattisesti ja varmuuskopiointi hoidetaan asianmukaisesti.
Käytössämme ovat sähköisen taloushallinnon ohjelmista mm. NetBaron ja Heeros, jotka ovat yhteiskäyttöjärjestelmiä – sama ohjelma on käytössä siis sekä yritykselläsi että meillä tilitoimistossa. Järjestelmämme mahdollistavat täysin sähköisen taloushallinnon (ml. verkkolaskut, ostolaskujen sähköinen kierrätys ja arkistointi, myynti- ja ostoreskontra, maksuliikenne ilman erillisiä pankkiohjelmistoja, palkkahallinto) sekä kaiken kirjanpitomateriaalin sähköisen arkistoinnin, jolloin paperiset tositearkistot jäävät historiaan ja tarvittava tietosisältö on aina saatavilla reaaliaikaisesti.
Miksi sähköinen taloushallinto? Sähköiseen taloushallintoon siirtyminen helpottaa työnkulkua ja tehostaa toimintoja. Kun toiminta on reaaliaikaista, talouden seuranta on helpompaa ja reagointikyky paranee. Lisäksi kirjanpidon aineistojen säilytysongelmat ratkeavat ja yhteistyöstä tilitoimiston kanssa tulee sujuvampaa ja joustavampaa – jolloin myös kustannukset laskevat!
Räätälöity taloushallintaratkaisu
Voit antaa taloushallinnon hoidettavaksemme kokonaan tai osittain. Yhteistyön alkaessa määrittelemme kanssasi yrityksesi tarpeisiin sopivan tavan järjestää taloushallinto ja kirjanpito, esimerkiksi:
Premium-ratkaisu
Premium on kaikkien perustoimintojen ja maksuliikenteen ulkoistamiseen pääosin tai kokonaan. Täysin räätälöitävä työnjako sinun ja meidän välillä. Voit myös vuokrata tarvittavat taloushallinnon ja operatiivisen toiminnanohjauksen ohjelmistot (esim. osto- ja myyntitilausten käsittely tai toimitus- ja varastotoiminnot, jotka soveltuvat myös suuriin tapahtumamääriin). Järjestelmät ovat integroitu suoraan tilitoimistojärjestelmiin: kaikki ohjelmiin syöttämäsi tieto on suoraan käytössämme, mikä mahdollistaa myös tuloksen seurannan reaaliaikaisesti.
Medium-ratkaisu
Medium on sähköisellä käyttöympäristöllä täydennetty perusratkaisu yrityksille, jotka haluavat itse hoitaa esimerkiksi laskutuksen ja maksuliikenteen. Ratkaisuun kuuluu
kirjanpito, palkanlaskenta, tulosteet ja raportit sekä sähköinen arkistointi,
osto- ja myyntireskontra, maksuliikenne (asiakas hoitaa itse tai antaa Tevilexin hoidettavaksi),
esim. sähköisen laskutuksen ja ostolaskujen sähköistäminen laskujen hyväksymiskierrätystä ja arkistointia varten,
tarvittaessa yrityksen toimintaa ja kehitystä paremmin kuvaava raporttipaketti, joka räätälöidään sovitusti.
Standardi-ratkaisu
Standardi sopii pienyrityksille, jotka tarvitsevat vain lakisääteisen kirjanpidon ja palkanlaskennan pakollisine valvonta- ja veroilmoituksineen. Tarvittaessa voimme hoitaa myös palkanlaskennan valvonta- ja vuosi-ilmoituksineen. Kirjanpidon perustulosteet sekä arvonlisävero- ja työnantajamaksulaskelmat toimitetaan tulosteina. Standardi-ratkaisuun voidaan sisällyttää tarvittaessa yrityksen toimintaa ja sen kehitystä paremmin kuvaava osin graafinen raporttipaketti, joka räätälöidään asiakkaan kanssa.
kirjanpito, palkanlaskenta sekä tulosteet ja raportit
sisältää tarvittaessa yrityksen toimintaa ja kehitystä paremmin kuvaavan raporttipaketin, joka räätälöidään sovitusti.
Yrityksen kirjanpitovelvollisuudesta säädetään kirjanpitolaissa, joka uudistui vuoden 2016 alusta alkaen. Yrityksesi taloushallinnon hoitajana huolehdimme, että tiedät missä mennään.
Taloushallinto ja konsultointi Tevilexiltä
Sähköisen taloushallinnon työkalut ja käyttöympäristöt
Toimiva taloushallinto edellyttää nykyisin yhä enemmän tietoa it-järjestelmistä ja tarjolla olevista sovelluksista. Käytössämme olevan palvelinympäristön ja ohjelmistojen avulla räätälöimme kanssasi juuri oikean ratkaisun tarpeisiisi. Käyttöympäristö ja ohjelmistot integroidaan osaksi tilitoimistotoimintoja, mikä mahdollistaa yrityksesi ajan tasalla olevan taloudellisen tilanteen seurannan. Ohjelmisto- ja palvelinympäristön vuokraus merkitsee mm. ajansäästöä, kun ohjelmistot päivitetään automaattisesti ja varmuuskopiointi hoidetaan asianmukaisesti.
Käytössämme ovat sähköisen taloushallinnon ohjelmista mm. NetBaron ja Heeros, jotka ovat yhteiskäyttöjärjestelmiä – sama ohjelma on käytössä siis sekä yritykselläsi että meillä tilitoimistossa. Järjestelmämme mahdollistavat täysin sähköisen taloushallinnon (ml. verkkolaskut, ostolaskujen sähköinen kierrätys ja arkistointi, myynti- ja ostoreskontra, maksuliikenne ilman erillisiä pankkiohjelmistoja, palkkahallinto) sekä kaiken kirjanpitomateriaalin sähköisen arkistoinnin, jolloin paperiset tositearkistot jäävät historiaan ja tarvittava tietosisältö on aina saatavilla reaaliaikaisesti.
Miksi sähköinen taloushallinto? Sähköiseen taloushallintoon siirtyminen helpottaa työnkulkua ja tehostaa toimintoja. Kun toiminta on reaaliaikaista, talouden seuranta on helpompaa ja reagointikyky paranee. Lisäksi kirjanpidon aineistojen säilytysongelmat ratkeavat ja yhteistyöstä tilitoimiston kanssa tulee sujuvampaa ja joustavampaa – jolloin myös kustannukset laskevat!
Räätälöity taloushallintaratkaisu
Voit antaa taloushallinnon hoidettavaksemme kokonaan tai osittain. Yhteistyön alkaessa määrittelemme kanssasi yrityksesi tarpeisiin sopivan tavan järjestää taloushallinto ja kirjanpito, esimerkiksi:
Premium-ratkaisu
Premium on kaikkien perustoimintojen ja maksuliikenteen ulkoistamiseen pääosin tai kokonaan. Täysin räätälöitävä työnjako sinun ja meidän välillä. Voit myös vuokrata tarvittavat taloushallinnon ja operatiivisen toiminnanohjauksen ohjelmistot (esim. osto- ja myyntitilausten käsittely tai toimitus- ja varastotoiminnot, jotka soveltuvat myös suuriin tapahtumamääriin). Järjestelmät ovat integroitu suoraan tilitoimistojärjestelmiin: kaikki ohjelmiin syöttämäsi tieto on suoraan käytössämme, mikä mahdollistaa myös tuloksen seurannan reaaliaikaisesti.
Medium-ratkaisu
Medium on sähköisellä käyttöympäristöllä täydennetty perusratkaisu yrityksille, jotka haluavat itse hoitaa esimerkiksi laskutuksen ja maksuliikenteen. Ratkaisuun kuuluu
Standardi-ratkaisu
Standardi sopii pienyrityksille, jotka tarvitsevat vain lakisääteisen kirjanpidon ja palkanlaskennan pakollisine valvonta- ja veroilmoituksineen. Tarvittaessa voimme hoitaa myös palkanlaskennan valvonta- ja vuosi-ilmoituksineen. Kirjanpidon perustulosteet sekä arvonlisävero- ja työnantajamaksulaskelmat toimitetaan tulosteina. Standardi-ratkaisuun voidaan sisällyttää tarvittaessa yrityksen toimintaa ja sen kehitystä paremmin kuvaava osin graafinen raporttipaketti, joka räätälöidään asiakkaan kanssa.
Yrityksen kirjanpitovelvollisuudesta säädetään kirjanpitolaissa, joka uudistui vuoden 2016 alusta alkaen. Yrityksesi taloushallinnon hoitajana huolehdimme, että tiedät missä mennään.